۱۳۹۹ بهمن ۶, دوشنبه

عدالت و قانون و قانون‌گذار


 آره دیگه! آخه عادت کردید صورت مسئله رو پاک کنین

حالا هم که می‌خواین با کم کردن پهنای باند اینترنت بین‌المللی مثل کره ی شمالی مردم رو محدود کنین تا دیکتاتوری هاتون رو جا نزنن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پرونده‌سازی در زندان؛ وریشه مرادی به حبس محکوم شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵-هرانا خبرگزاری هرانا – وریشه مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس علیه وی گشوده ...