L.R (فعال حقوق بشر_عضوفعال کانون دفاع ازحقوق بشر در ایران_ معرفت پژوه )
حالا هم که میخواین با کم کردن پهنای باند اینترنت بینالمللی مثل کره ی شمالی مردم رو محدود کنین تا دیکتاتوری هاتون رو جا نزنن
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵-هرانا خبرگزاری هرانا – وریشه مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس علیه وی گشوده ...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر