۱۴۰۰ اسفند ۲, دوشنبه

قتل های ناموسی

 ‏یه آقای ایرانی بعد از این‌که غیرتی می‌شه زنش رو چندین ساعت شکنجه می‌کنه جوری که دنده‌هاش می‌شکنه.بعدش تیزی چاقوشو با زنش امتحان می‌کنه و چون می‌بینه به‌قدر کافی تیز نیست، با تبر کارش رو تموم می‌کنه. اما چون این مرد غیرتی سر فاطمه صامتی رو تو خیابون نچرخوند این موضوع رسانه‌ای نشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پرونده‌سازی در زندان؛ وریشه مرادی به حبس محکوم شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵-هرانا خبرگزاری هرانا – وریشه مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس علیه وی گشوده ...