۱۴۰۰ اسفند ۱۳, جمعه

نداشتن آزادی حتی توی شبکات مجازی شخصی

 

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از شناسایی و بازداشت ۲ شهروند زن به دلیل آنچه “انتشار محتوای غیراخلاقی در فضای مجازی” عنوان کرده خبر داد. ورود به حریم خصوصی شهروندان و مداخله در امور فردی آنان از جمله انتقاداتی است که به نظام قضایی و انتظامی ایران وارد است.

اینکه توی صفحه ی مجازی هم اختیار نداشته باشی که چه چیزی از خودت منتشر کنی، نشون میده که داری توی جمهوری دیکتاتوری ایران زندگی میکنی و به زور باید به قوانینی که مجابت میکنن طوری که فقط خودشون میگن زندگی کنی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پرونده‌سازی در زندان؛ وریشه مرادی به حبس محکوم شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵-هرانا خبرگزاری هرانا – وریشه مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس علیه وی گشوده ...