۱۴۰۱ آذر ۱۴, دوشنبه

عنابستانی: بی‌حجاب‌ها از خدمات اجتماعی محروم شوند

بالاترین

تصویر لینک

علی‌اصغر عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: از آنجایی که حجاب قانون است و برخی این قانون را زیر پا گذاشتند، دستگاه‌های خدماتی برای عدم‌خدمات به این افراد، نیازی به تصویب قانون و ابلاغ ندارند و بی‌حجاب باید از گرفتن خدمات اجتماعی محروم شود.
دشمن نظام جمهوری اسلامی هم فهمیده از کجا باید ورود پیدا کند، چون مسئله حجاب تنها معطوف به این نیست که یک روسری بر سر خانم‌ها باشد یا نه. قطعاً موضوع بی‌حجابی و کشف حجاب، مراحل بعدی هم دارد؛ یعنی می‌تواند به سمت برهنگی بیشتر از چیزی که می‌بینیم برود.
نتیجه عملکرد بد ما مسئولان به خاطر اینکه دین را درست تبلیغ و اجرا نکردیم، باعث شده افرادی جسارت کنند و بی‌دینی خود را به نمایش بگذارند. این اتفاق بدی است و باید حتماً اصلاح شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پرونده‌سازی در زندان؛ وریشه مرادی به حبس محکوم شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵-هرانا خبرگزاری هرانا – وریشه مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس علیه وی گشوده ...