۱۴۰۳ تیر ۹, شنبه

نسرین حسنی، روزنامه‌نگار پیش از پایان مدت مرخصی از زندان، بازداشت شد

۸.تیر.۱۴۰۳ ایران اینترنشنال

هرانا اعلام کرد نسرین حسنی، روزنامه‌نگار که پیش‌تر از زندان بجنورد به مرخصی اعزام شده بود، پیش از پایان ایام مرخصی بازداشت و به زندان بجنورد منتقل شد. نسرین حسنی با اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی» به یک‌سال حبس محکوم شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پرونده‌سازی در زندان؛ وریشه مرادی به حبس محکوم شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵-هرانا خبرگزاری هرانا – وریشه مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس علیه وی گشوده ...