۱۴۰۰ آذر ۲۴, چهارشنبه

اعتصاب غذای زندانیان

 

علیرضا فرشی، فعال ترک محبوس در زندان تهران بزرگ روز یکشنبه ۲۱ آذرماه اعتصاب غذا کرد.
آقای فرشی همزمان با انتشار یادداشتی دلیل این اعتصاب را اعتراض به نقض حقوق اقلیت‌های قومی و زبانی در کشور و محرومیت آنان از حقوقی همچون آموزش زبان مادری و حق تعیین سرنوشت اعلام کرده است. این اعتصاب غذا به مدت ۳ روز تا تا بامداد روز بیست و چهارم آذرماه ادامه خواهد یافت.

گاهی حرفی واسه گفتن ندارم واقعا...

آخه چی‌میشه گفت؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پرونده‌سازی در زندان؛ وریشه مرادی به حبس محکوم شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵-هرانا خبرگزاری هرانا – وریشه مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس علیه وی گشوده ...