۱۴۰۰ آذر ۲۸, یکشنبه

نبود دارو برای بیماران

 

مدیر کل امور دارویی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: “اگر تا آخر سال ارز مورد نیاز تامین نشود، کمبودهای دارویی ما به ۴۰۰ تا ۵۰۰ قلم دارو خواهد رسید”.
وی در ادامه در مورد گران شدن برخی اقلام دارو نیز گفت: "در اردیبهشت سال گذشته به دلیل محدودیت منابع ارزی، منابع ارزی کل داروهای OTC نیمایی یعنی دلار ۲۷ هزار تومانی شد. در مورد داروهای MS نیز قیمت نمونه‌های وارداتی ۵ برابر شد".
چی‌بگم؟ اختلاس پشت اختلاس برای خوش‌گذرونی های خارج از کشورشون و این وسط مردم جون میدن....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پرونده‌سازی در زندان؛ وریشه مرادی به حبس محکوم شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵-هرانا خبرگزاری هرانا – وریشه مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس علیه وی گشوده ...