۱۴۰۰ دی ۱۴, سه‌شنبه

تیراندازی به مردم

 

بر اثر تیراندازی ماموران کلانتری ۱۳ ایرانشهر یک شهروند زخمی شده و یک تن دیگر جان خود را از دست داد.
هویت این شهروندان که نسبت برادری با یکدیگر دارند، سعید و امید بامری عنوان شده است.
تا لحظه تنظیم این گزارش، دلیل تیراندازی ماموران کلانتری به این شهروندان مشخص نشده است.

کلا از هر طرف می‌شنوی پلیس داره به مردم شلیک میکنه! کجای دنیا انقدر راحت و بی دلیل به شهروندها شلیک میکنن و در اخر هم به جایی بر نمیخوره که به چه دلیل یکی رو کشتی؟

چجوری سر روی بالش میذارن شبا؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پرونده‌سازی در زندان؛ وریشه مرادی به حبس محکوم شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵-هرانا خبرگزاری هرانا – وریشه مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس علیه وی گشوده ...