۱۴۰۰ دی ۱۶, پنجشنبه

وضعیت اعتیاد

طی روزهای گذشته رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اعلام کرده بود: دلیل افزایش جمعیت معتادان متجاهر تهران، وجود مراکز DIC، شلترها و توزیع غذای رایگان بین آنها است.
وی همچنین وجود ام ام تی‌ها یا همان متادون درمانی و جای خواب در محله شوش و هرندی را عامل مهاجرت افراد دارای اعتیاد در استان‌های دیگر به تهران عنوان کرده بود.
به باور این کارشناسان دلیل ایجاد مراکز مذکور حاکی از پیشگیری از شیوع ایدز، بیماریهای مقاربتی و ...

یعنی مسئولین جمهوری اسلامی نهایت شعور و منطق هستن!

هر کی بیشعور و بی سواد تر، درجه ی مسئولیتش در اداره ی یک قسمتی بالاتر! اخه بیشعور! نفهم...! 

  


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پرونده‌سازی در زندان؛ وریشه مرادی به حبس محکوم شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵-هرانا خبرگزاری هرانا – وریشه مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس علیه وی گشوده ...