۱۴۰۳ خرداد ۲, چهارشنبه

تماس تلفنی مولوی عبدالله کُرد با مولوی عبدالحمید جهت اطلاع از سلامتی وی

به گزارش رسانک، روز سه شنبه ١ خرداد ماه ۱۴۰۳، مولوی عبدالله کُرد امام جمعه مئگس (مهرستان) طی تماسی با مولوی عبدالحمید، جویای احوال و سلامتی وی شدند.

در این تماس تلفنی مولوی عبدالحمید از صحت و سلامتی خود خبر داده و با اظهار ارادت و دعای خیر، به مردم بلوچستان سلام عرض کردند.

لازم به ذکر است، مولوی عبدالحمید جهت امور درمانی به ترکیه سفر کرده و روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مورد عمل آنژیوگرافی قرار گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پرونده‌سازی در زندان؛ وریشه مرادی به حبس محکوم شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵-هرانا خبرگزاری هرانا – وریشه مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس علیه وی گشوده ...