۱۴۰۰ آبان ۲۳, یکشنبه

مصادره ی اموال

 

عوامل وابسته به جمهوری اسلامی منزل مسکونی یک زن میانسال بلوچ را در شهرستان چابهار مصادره کردند.
گفته می شود، چند فرد وابسته به جمهوری اسلامی با کمک نیروی انتظامی اقدام به مصادره خانه یک زن میانسال بلوچ در خیابان جمهوری شمالی شهرستان چابهار کردند.
همسایگان این خانم میانسال بلوچ می گویند که او چهل سال است که در این خانه سکونت دارد و خانه متعلق به همین زن است.

فکر کن از زمان نوجوانی توی خونه ی خودت زندگی میکردی حالا توی میانسالی که دنبال آامش و استراحت هستی به زور بریزن توی خونه‌ات که اینجا مال ماست!

طبق کدوم قانون؟ اصلا قانونی وجود نداره! قانون جنگله! هر کی زورش بیشتره پس پیروز میشه... صد رحمت به حیوون های جنگل!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پرونده‌سازی در زندان؛ وریشه مرادی به حبس محکوم شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵-هرانا خبرگزاری هرانا – وریشه مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس علیه وی گشوده ...