۱۴۰۰ آذر ۷, یکشنبه

حمایت از زنان

تعدادی از شهروندان در سنندج همزمان با روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان (۲۵ نوامبر)، در کوه آبیدر گردهم آمدند.
این شهروندان ضمن اشاره به قتل های ناموسی در ایران و با در دست داشتن پلاکاردهایی از جمله "کشتن زنان تحت هر نامی محکوم است" خواهان اتمام هرگونه اعمال خشونت علیه زنان شدند.

یعنی روزی میرسه که زن ها هیچ جای دنیا قربانی قتل های ناموسی نشن؟


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پرونده‌سازی در زندان؛ وریشه مرادی به حبس محکوم شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵-هرانا خبرگزاری هرانا – وریشه مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس علیه وی گشوده ...