۱۴۰۰ آبان ۲۵, سه‌شنبه

کشته شدن تحت بازجویی

 

اطلاعات سپاه پاسداران نقده پس از احضار خانواده هر یک از اسعد رامین و داوود رحیمی۳۵ ساله که اوایل شهریور ماه امسال بازداشت شده بودند، به آنها اعلام کرده‌است که این دو جانشان را از دست داده‌اند.
از این همه خبر مرگ و زندانی شدن و کشته شدن خشمگینم. از عالم و آدم و حتی خدا شاکی‌ام...

این روز ها واقعا حالم خوب نیست. هی بغض میکنم! خودم میدونم بخاطر اینه که اخبار ایران رو دنبال میکنم، ولی مگه میشه در برابر این همه ناعدالتی و ظلم چشم بست و سکوت کرد؟ من ایران به دنیا اومدم، جایی که زاده شدم! نمیتونم بی تفاوت باشم بهش ولی چرا اون روزی که همه چی خوب و شاد و در صلح و آرامشه توی ایران نمیاد؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پرونده‌سازی در زندان؛ وریشه مرادی به حبس محکوم شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵-هرانا خبرگزاری هرانا – وریشه مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس علیه وی گشوده ...